Форум за Астрология
Астрология. Езотерика. => Избрани теми => Темата е започната от: Марая в Декември 03, 2018, 06:18:14 am
-
Лага представя идеалите на родния и неговата интелигентност. Където е поставен господарят на Лага, идеалите и интелигентността на местното население са насочени към тази област на живот, представена от съответната къща.
Тези резултати ще важат и за Господаря на съзвездието и знака, заемани от Господ на възходящия. Въпросите относно ума (напр. Интелигентност, врагове, богатства и т.н.) ще бъдат по-ясни от Господа на съзвездието, докато онези, които се отнасят до физическото тяло, ще бъдат видени от Господа на знака.
1. Лангският господар в Лага: Ако Лагна лорд е в самата Лагна, родината ще бъде надарена с физическо щастие (деха сукха) и мощ (bhuja vikrami). Той ще бъде интелигентен (manasvi), нечестен (chanchala), ще има две съпруги (dvibharya) и ще се обедини с други жени (parago).
Лагана е мястото на идеалите, интелигентността, жизнеността и т.н. Всеки път, когато господарят на Лага се намира в Лага, родината е надарена с висока енергия, жизненост, добро здраве и силни идеали. Те също са интелигентни, тъй като господарят на интелигентността се поставя в дома на разума. Те винаги се стремят да реализират своите идеали и да водят принципен живот. Обикновено те не изглежда да компромерат своите принципи и следователно те са много трудни да се убедят в идеи, които са чужди на техните собствени.
Предложението на Махариши за присъствието на две съпруги може да изглежда малко странно. Това обаче само показва, че местният ще има жизнеността да има сексуални отношения с много жени. Не може обаче да се предположи, че местното население ще има нисък сексуален морал или изневяра. Макар че това предложение е валидно в древни времена, където в обществото са позволени множество съпруги, в днешно време това е валидно само в културата, където все още се допускат множество бракове.
Лагна се държи като Слънцето и Луната, а докато лагненият лорд е поставен в Лагна, той носи ефекта на Слънцето и Луната върху Лагна. По този начин дава, интелигентността и жизнеността, представени от Слънцето, но също така и настроението и нечестивата мисъл, представена от влиянието на Луната върху Лагна.
В допълнение, влиянието на Луната върху Лагна също така подтиква към сексуален контакт с няколко партньора. По този начин, за да бъде валидността на многобройните сексуални партньори, Луната също трябва да бъде силна и да влияе на Лагна. Тази индикация се засилва, ако Марс е повлиян от Венера или Меркурий е под влиянието на Луната. Тук влиянието означава аспект, връзка или разположение в Трин.
Тъй като Лага също представлява тялото на родния, интелигентността на човека е съсредоточена в поддържането на тялото и те постоянно се стремят да поддържат тялото си прилежащо и красиво. Те прекарват парите на господаря си в доставката на материали, които ще направят тялото им прилягащо и представящо се.
2. Лагански господар във втора къща: Ако Господ Лага е във втори дом, местният ще бъде печеливш (лабаван), учен (щанд), щастлив (суки), добродушен (сушила), религиозен (dharmavi) мани) и ще има много съпруги.
За такива родители интелигентността и идеалите са фокусирани във втората къща на семейството, богатството и храната. Това ги кара винаги да се стремят да натрупват все повече пари и да увеличават банковия си баланс. Подобно на добра храна и може да направи ценители на храната или добър готвач.
Втората къща е реч, в която живее и богинята Сарасвати, богинята на знанието и мъдростта, когато господарят на Лага се намира във втората къща, той е благословен от богинята Лакшми. Това прави човека учен и мъдър. Докато се разглежда в контекста на 5-та къща, къщата на знанието, втората се поставя на 11-то място от нея. Следователно, това показва, че печалбата на целта на познанието или прилагането на знанието в реалния живот, тъй като 11-ия корпус управлява печалби от цели.
Втората къща също е къщата на семейството. Присъствието на господаря на Лага във втората къща прави родината ангажирана към семейството. Ангажиментът може да се разшири и до семейството извън близкото му семейство, всички отношения и общността му като цяло. Родителят непрекъснато се опитва да изпълни изискването на своето семейство или общността. Това също така прави местните уважавани в очите на семейството и общността, както и уважение.
Заедно с 9-ия дом, втората къща е и къщата на Вишну, тъй като втората къща е дом на прехраната и Вишну е стопанинът. Вишну дава на човека духовните идеали и го отвежда по пътя на дхармата, както е споменато в Шримад Бхагават Гита. Поставянето на господаря на Лага във втората къща по този начин прави човека склонен към дхарма и дхарма. Но за да се прояви напълно тази индикация, карака за дхарма, Слънцето също трябва да бъде добре поставено в хороскопа и за предпочитане да влияе на къщите на дхарма.
Втората къща е осма къща от седмата къща и по този начин управлява втория брак. Когато лагненият лорд се намира във втората къща, местните желания за връзка извън брачното отношение. Роден е много страстен и при условие, че планетите, които могат да дадат страст (Венера-Марс или Меркурий-Луна) също са на картина, роден трябва да има връзки извън социалните граници. Това означава също така, че местното население има множество бракове с прекъсването на бившия брак, което се сключва в последни бракове. Това показание обаче се сбъдва, само ако 8-та къща е засегната (лоши в 8ти и / или 8-ми господ слаб и засегнат).
Тъй като господарят на Лага също носи влиянието на Луната върху втората къща, докато се намира там, местните хора понякога намират богатството си да се колебае, тъй като Луна показва колебания в посоката, в която се намира.
3. Ланна господар в Трета къща: Ако Господ Лага е в Сахаджа Щана, родният е смел като лъв (Симха толюа параракми), надарен с всякакви материални луксозни неща (sarva sampad yuto), почетен (maani), има две съпруги (dvi-bharya), бъдете интелигентни (matimaan) и щастливи (sukhi).
Третата къща е къщата на храбростта, по-младите братя и сестри, комуникацията и сексуалният морал. Когато лагненият лорд е поставен в третата къща, идеалите и разузнаването (Лага) са насочени към въпросите на третата къща.
Символът на лъва по въпроса за смелостта показва, че докато местните жители на тази комбинация са ценни, те се ръководят от смелостта и само ще покажат кураж по време на нужда, като лъв. Те обаче са спокойни и композирани в други времена и се държат добре. Това е подобно на поведението на Лъв, когато не е на лов. Освен това, когато лъвът е потушил глада си, то не отлага ловът си повече и щедро оставя остатъците за по-дребните хищници. Това показва, че местните с тази комбинация ще бъдат щедри, докато са смели и няма да показват куража си от време на време. Тази индикация е по-силна, ако господарят на Лага е зъл и / или 3-та къща е застрашена от злодеяния и / или от караката за храбро Марс е добре поставен. Аспектът на Карака върху къщата подобрява значението на къщата, свързана с тази Карака. По този начин, докато господарят на Лага е поставен в Лагна, Марс също аспекти или поставен в третата къща, родителят е изключително смел. Това, което показва неговата сила в този свят, е нещо различно, което обаче трябва да се види от 3-то или 6-то място от Arudha Lagna.
В реалния живот качеството на куража се превръща в поемане на риск. Следователно, когато господарят на Лага се помещава в третата къща, тези хора стават високорискови. Тъй като не се страхуват от нищо, те повече от често предприемат инициатива в каквото и да идва. Това ги прави естествен лидер и уважавани от техните връстници. Въпреки това, както споменахме по-горе, влияние, за да бъдем силни в родния, карака Марс трябва да бъде добре поставен и / или да повлияе на третата къща.
На третата къща се дава и името Upachaya, което представлява растеж. Когато господарят на Лага се помещава в Удахая, родителите искат да спечелят от околната среда, която ги заобикаля, и те се стремят да осигурят всички материали за утеха. Важните потребности от растеж са разузнаването и усилията. Сред четирите upachayas, а именно 3/6/10/11, третата и шестата къща показват интелигентността, необходима за растежа (от Lagna е растежа на себе си), докато 10-и и 11-ти показват усилията. По този начин, ако господарят на Лага се помещава в 3-та къща или 6-та къща, местните жители са интелигентни и също така се наричат Dhi-Mantah. За да илюстрира това, Махариши казва, че местните с лагна лорд, поставени в третата къща, са Мати-маан (мати означава разузнаване и Маан означава "надарен"). Заедно с това Махариши използва термина суки или щастие. Това е непрекъснатото начинание на човека да постигне щастие в живота си. По този начин човек, който има посочената комбинация, би поел всякакъв риск, за да постигне въпросите на комфорта и да има щастлив живот. Основното нещо, което трябва да отбележим, е, че родният рядко ще зависи от другите, за да постигне удобствата и вместо това ще използва разузнаването си.
Трета къща е и къщата, която управлява отношението към сексуалните взаимоотношения и сексуалния морал. Мнозина казват, че това е и домът на Колупулацията. Разположението на господаря на Лага в третата къща също привлича родените към тези индикации и оттам родителят става страстен. Те жадуват да имат сексуални отношения с много хора, независимо дали това ще бъде преобладаващо в природата на местното население, може да се види само от комбинациите, които го поддържат или се противопоставят. Докато комбинациите от Венера-Марс или Луна-Меркурий дават висока сексуална страст, Кета помага за ограничаването на същото. Всички влияния трябваше да бъдат взети, преди да се произнесе резултатът. Ето защо Махариши казва, че родолюбивите с владетеля Лага в третата къща имат две съпруги.
Om Tat Sat
http://varahamihira.blogspot.com/2004/09/lagna-bhava-i-lagna-lord-in-different.html