Здравей Гост

Ашвини Bharani

  • 0 Отговора
  • 3014 Прегледи
*

Неактивен Марая

  • *****
  • 8015
  • ПРОСТО МАРАЯ!
Ашвини Bharani
« -: Декември 03, 2018, 06:40:57 am »


1. Ашвини
Митологически накхатрата се управлява от Ашвини Кумарас , божествените лекари, наречени Даръ и Насатия. Като божествени лекари, те са вещи в изцелението, медицината, консултирането и всички други съюзнически дисциплини.

Така се е случило, че aṅjña трябваше да се помилва в продължение на много години, за да получи достатъчно духовна сила (Tapobal), преди да се ожени за някой като Суря, който е пълен с духовен блясък. Но с времето духовната й енергия изчезна. За да спечели отново духовните си енергии, тя остави сянката си (Чая) със Слънцето и отиде в еретидж, за да направи тапазиа (покаяние). S ūryaимаше много други деца от Чая (може да бъде обсъждано по-късно), когато осъзна истината, която се втурна да намери истинската си съпруга и установи, че я прави тапазиа под формата на Маре.

Ашвини Кумарас (двама кумари) се раждат от съюза си, докато е била в светилището, като прави покаяние под формата на просто. Оттук и името Ашвини, което означава, родено от женски кон. Това ги прави велики в ездата, в много видове спортове и всякакви дейности, които изискват много енергия. Тъй като се раждат от Суриа , божественият времеви пазител и защитник на правдата, те са по природа праведни, духовни и философски. Имената на Ашвини Кумарас, Дашра и Настя предполагат, че идват помощ и истинност и оттам местните жители на тази накхатра са филантропични и верни.

Роден от Суриа, който е пълен с блясък и блясък, Ашвини Кумарас също е изпълнен с такъв блясък и енергия. Като се има предвид възрастта им като кумари (тийнейджъри), те имат голяма склонност да се впускат в дейности без много мисъл, което прави хиперактивност. Много пъти той показва своите качества на инициатива, но в много случаи това води до неуспехи, които се дължат на скок на нещо, без предварителна оценка на плюсовете и минусите на тяхното действие. Те са амбициозни и имат силен стремеж да създават нещо по себе си такава нова мисъл, отношение, идеология или светски неща като бизнес, предприемачество и т.н. Конните се характеризират с нервност, дръзновение и винаги готови да бягат, а също и Ашвинис.

2. Bharani
Митологично Bharani е управляван от бога на смъртта Yama . Въпреки че Яма е известна най-вече като бог на смъртта, истинският смисъл на Яма може да бъде разбран от йога сутурите на Патанджали, които разказват за осемте страни на йога (антанга йога) и първото от тях е йама, следвани от нияма нататък.

Махариши Патанджали говори за пет форми на въздържания, които са Ахимса (ненасилие), Сатя (искреност), Астея ( не-лакомство ), Бхармачаря ( безбрачие ), Априграга (неприемане на дарове). Казано е, че Яма е първият човек, който изпълнява изискванията на тези 5 форми на въздържание и оттук името му е Яма. Ако разберем истинската природа на смъртта, осъзнаваме, че това не е нищо друго освен фаза на преобразуване на старото и изтощено състояние в нова държава, а също така означава консолидация на старите преживявания и коварство, преди да преминем през следващата фаза на нов опит.

Значението, изведено от тези митологии, е, че тази накхатара е накхатрата на сдържаността. От една страна, тази накхатара представлява нещо и всичко свързано със смъртта, а от друга страна, то представлява енергията на себелюбието от материалистично отвращение и покаяние. Всъщност по време на бременността, майката на детето трябва да има достатъчно ограничение, за да не се отдаде на нищо, това в противен случай може да е в ущърб на живота в нея. В сходен смисъл, в етапа на развитие на която и да е дейност, снизхождение в нещо друго може да бъде смъртен удар за дейността, тъй като може да доведе до загуба на фокус.

Символът на тази накхатара е Йони или женската сексуална орган, която е символ на новорождението. По този начин тази накхатара символизира болката и предпазливостта, през която майката преминава преди раждането на детето. Тази накхатара също представлява революция или откъсване от стари и износени практики, тъй като новият живот или концепция произхождат от разпадането на стария. Енергията и стремежът на Ашвини дават нова доза от живота, за да създадат нещо ново, докато енергията на Бхарани се вижда от промените и промените, които водят до нова практика, идея или концепция. По този начин местните жители на тази накхатара могат да бъдат доста революционни в своите идеали и да не търпят неща, които се пренасят от миналото, но не служат на целта. Тъй като промяната в установените практики е болезнен процес, местните жители трябва да премине през болезнени фази в живота, когато са склонни да ги променят. Обикновено такива местни жители имат много силен характер и могат да издържат на сътресения и размирици в живота със здравина и равнодушие и в крайна сметка да станат по-силни с всеки от своите преживявания. Всеки такъв опит в живота им е трансформационен и те са винаги готови да предприемат повече такива трансформационни пътувания в живота. Поради тяхната склонност да издържат на негативния опит с поиза, те винаги са все още на лицето си, въпреки че има бурен вулкан или цунами вътре.

По този начин местните владетели на тази накхатара са трансформационни и революционни в мисленето си и са склонни да се откъснат от старите и износени практики, за да създадат нещо ново. Той изразява идеи, свързани с дисциплина, самоконтрол, вяра, твърдост, трайна подкрепа, храна, храна и т.н. Въпреки това, при силни злонамерени влияния, местните жители на тази накхатра могат да развият екстремни тенденции като престъпници и терористи.


3. Kṛttikā
митологично Агни (огнена елемент) е началник на този nakshatra и по този начин показва огромен потенциал лежат в рамките на обхвата на това nakshatra. Огънят е създателят на всички същества, независимо дали са живи или неживи, материални или нематериални, тъй като представляват енергията, необходима за процеса на създаване. Те обичат да поемат големи проекти и са много амбициозни и самомотивирани. Благодарение на горящия огън, който е всеки, който иска да унищожи тъмнината и невежеството вътре, тези родители са винаги готови да научат нови неща. Те са логични, скептични, креативни, ентусиазирани, предприемчиви и изкусни в инженерството, но тяхното състояние е нестабилно като пламъците на огъня.

Поради своята огнена природа тя е свързана с команда, сила, блясък, блясък, блясък и творческа сила. Крктика , обаче, е женска накхатра, която живее в пасивност и изисква стимул отвън, за да освободи творческите си сили. Символът на бръснач, който разрязва и огън като божество, което изгаря, показва войни, изпитания и изпитания в живота на родния, където местният действа като командир, опитвайки се да контролира или да побеждава ситуациите. Тази накхатра често е известна като седалище на властта и в която се е родила Чандра (Луната - ум) .

Аги е бог за жертвоприношение, което означава, че има способността да изгори негативите и да очисти нещата - състояние, постигнато след пожарните жертви. Това, което се жертва тук, е егото и негативната страна на себе си. Поради естеството си на изгаряне на безумие, тя има правомощието да даде нов живот на живот и да напътства родния да предприеме коригиращи действия. По този начин има способността да инициира промени в живота, което помага да се отстранят грешките и глупостите на миналото.

Поради огнената природа на накхатара, местните жители на тази накхатара имат речене, което понякога може да бъде саркастично и критично. Те са упорити, агресивни и могат да бъдат краткотрайни. Поради своята огнена и независима природа те вероятно имат напрегнати отношения с роднини, приятели и съпрузи. Те са добре познати от академичните среди, обичат противоположния пол, яркият външен вид, мъжете, притеснената природа и постигат широка известност. Речта им обикновено е сурова и не показва чувство на благодарност към техните благородни мъдреци, които в крайна сметка ги отнемат от другите и ги правят самотни.

Поради силен пожар те имат силен апетит и жаждата им е трудно да се охладят. Следователно, тези хора са лакомства, любители на пикантни храни. Митологията също така заявява, че Критика е приемната майка на Картикя (Сканда), главен командир и син на Шива. По този начин тази накхатара също така показва, че насърчаването на майчинството е между другото.


4. Рохини
Рохини Накшатра е митологически управляван от пражапати, родител, форма на Брахма, която създава. По този начин тази накхатара представлява творческите енергии на вселената и се нарича плодородна накхатра.

В митологията прогениторът Дакша Праяпати се омъжи за 27-те си дъщери на Чандра (Луната), но заинтригуван от красотата на Рохини, Чандра се опита да прекара повече време, като игнорира други дъщери. Това разгневен Праяпати, който прокле Чандра, че блясъкът му ще изчезне с времето. Ето защо блясъкът на Луната се променя с течение на времето, докато в Шулка Паша се увеличава, в Кришна Паша се отзвучава.

Благодарение на преобладаването на плодородните енергии в накхарата, тя е изпълнена със страст и сексуални енергии, които предизвикват създаването. Тъй като митологията предполага местните жители на тази накхатара да имат привлекателна физика и съблазнителни очи. Психологически те са доста привързани към своите съпрузи и също страдат поради силните си желания да се радват на всеки момент на дружба. От негативната страна, тя може да покаже мания за хора от противоположния пол.

Луната се възвиси в тази накхатара, което предполага вълнуващото състояние на ума, което постига, когато постигне всичките си желания. По този начин местните хора винаги търсят да изпълнят такива желания, които могат да ги накарат да се забавляват. Тъй като те процъфтяват в изобилие, отнемането на всичко може да донесе доста страдание на тези местните жители. Такива местни хора се наслаждават на красотата и имат страхотен вкус към по-фините детайли в живота, което ги прави ценитери. Те са изключително материалистични и се разстройват с други, които не отговарят на техния стандарт на вкус и финес.

Както подсказва митът, местните жители на тази накхатара могат да бъдат по-сексуални и да използват секса като средство да изпълнят своите желания и да постигнат своите цели. Те се чувстват комфортно в компанията на противоположния пол и винаги са склонни да се сприятеляват с тях. Те имат по-високи шансове да имат множество секс партньори в даден момент. От позитивната страна те могат да направят добър художник / моден дизайнер, тъй като умът им е плодороден за въображение и творчество. Така творческите професии са добри за канализиране на творческите си енергии.

Рохини е рождената Nakshatra на Господ Кришна, която е преобладавана от Klim beeja (kama beeja), която привлича всички и всичко. Неговите Рас Лилели са една от проявите на тази накхатара.

5. Mṛgaśirā
Тази накхатара е на границата на Сома като форма на Чандра, която е изпълнена с жива сила. В шастратите се споменава, че девата (последователите на Сурия или яркостта, знанието и мъдростта) се вълнуват от пиенето на сомари (сома сок). Въпреки че някои коментатори интерпретират смисъла на това като сок на пълзящо растение (Sarcostema Viminalis или Aclepias Acida), ако някога по-дълбоко в митовете, би било ясно, че това е термин, даден на символичната жизнена сила, която изпълва живота и жизнеността ; нещо, което е готино и успокояващо и може да бъде приравнено с лунната светлина.

Митът, свързан с накхатарите, разказва историята на Дакша Пражаапати, която се ожени за 27-те си дъщери - за кхарата на Сома, което символизира романтичната природа на тази форма на чандра, която търси някаква форма на дружество. Има още един мит, който казва, че след като Сома се е омагьосала от красотата на Тара, съпругата на Брашпати я съблазнила и се втурнала към нея. От съюза на Сома и Тара се роди Буда (представляваща интелект). Това причинява огромен удар, който накара боговете да се намесят и да върнат Тара на Брахспати, но по това време Тара беше бременна и впоследствие предаде Буда. Както се случва митът, макар че Брашпати е бил наясно с нелегитимното раждане на Буда, той е бил отвлечен от очарователното си лице и се съгласил да го приеме за свой син. От гледна точка на Jyotish, това може да бъде взаимосвързано като включване на сексуална съблазън, раждане на незаконно дете и събиране на семейството след злополука. Туземците на тази накхатара търсят удоволствие, както Сома търсеше от компанията на Тара и те се грижат за някакви сензационни взаимоотношения.

Тъй като са пълни с творчески сокове на Сома, тази накххатра също представлява творчество от различни форми като изкуство, танци, музика и т.н. Те обичат да пътуват, както Сома пътува през Накшарат веднъж месечно. Управляван от Сома, който восъкът и времето си затихва, местните жители на този накхатар също изпитват разклащане на ума си. Те търсят удоволствие и комфорт в живота и за тях е трудно да си починат ума на нещо. Те са вечни търсачи като символа "Главата на елена" (Kasturi Mriga - Moschus Moschiferus) "винаги продължава да търси кастририте, въпреки че е скрит в него. Жаждата на елени е известна още като Мрига-Тришна, която показва търсене на вода (просперитет) в пустинята (трудни обстоятелства). По този начин местните жители на тази накхатара винаги са жадни и просперират в този свят на борби. Това също може да означава, че такива местни жители са истински търсещи знания (вода) в този свят на маите (пустинята) и е трудно да утолят жаждата си, тъй като те са психически, а не физически. По този начин, при положителни влияния, местните жители на тази накхатара се занимават с изучаване на Писанията и се гмурват дълбоко в скритите тайни на природата.

Сома също е свързан с пожарните жертви, което означава изгаряне на негативната страна на себе си, за да се постигне знание и истина, което прави местните жители на тази накхатара да се интересуват от свещенически и религиозни дейности. Участието на символа на елени също показва дейности, свързани с горите и лова.

Трябва да се отбележи, че съпругата на Шива Ума се ражда в тази нашактра, която е пълна с майчинска любов и състрадание.