Спускането на знак "Тангра" от Космоса на Земята В човешкото съзнание се осъществява чрез процес, при който се преминава през редица етапи образи В енергиен вид с движеща се енергетика, образи в зрителен вид, звукови представи, писмени знаци и т . н. С появата на българското самосъзнание в определена човешка общност, от Космоса първоначално знак "Тангра" се спуска на някои еволюционно найнапреднали същества при Атлантите. Първото спуснато енергийното поле (видът) на знак "Тангра" представлява многомерен енергиен образ мисълформа във вид на трилистен Лотос. Всички енергии, които участват в изграждане образа на знака, са в своята естествена форма на движение. Всеки лист има различна дължина и съдържа определено количество енергийни поднива. Под лотоса е разположен пламък във вид на стебло. Цветът на знака е слънчевозлатист. Слънчевозлатистият цвят като енергийна характеристика с конкретен заряд определя силата, еволюционната перспектива на знака.
Тук може да се направи връзка защо на някои места, в определено време, при някои от българите съществува (по асоциация) култ към Слънцето с неговия слънчевозлатист цвят. Като възможен вариант да се опитаме да си представим как някъде в Космоса, например в определена Космическа цивилизация, възниква (или им се подсказва) идеята за създаване на знак "Тангра" и неговото спускане на Земята. Знакът се проектира в техните конкретни условия, на тяхното конкретното ниво в Йерархията и в съответствие с тяхното ниво на многомерност. За да може този знак за нас, хората, да има "божествен" характер, той, от една страна, съответства на тяхната енергетика, а от друга, притежава универсален характер както за Космоса, така и конкретно за Земята. Естествено всичко се съгласува по вертикала (с по-висшите нива) и по хоризонтала (с другите Космически цивилизации, които имат отношение към жителите на Земята) в целия процес от замисъл, през идея, до конкретна реализация и спускането му на Земята.
... Но вече можем да осмислим, че знак "Тангра е български знак, предназначен за българите. Понятието "българи" се разширява до онази част от човешките същества, независимо в коя точка на земното кълбо живеят и към коя земна националност принадлежат, които притежават повече от 51% "чистота" (съдържание) "български ген".
На фиг. 3. са представени някои разновидности на знак "Тангра" прав и обърнат Вариант. Да се опитаме да осмислим тяхната символика.
Т. 1. Три несиметрични рамена. Първото спуснато физическо графично изображение на знак "Тангра" е с несиметрични рамена. Вероятно съответства на ниво растения и животни. За човека, който излиза от тези равнища,
означава начален етап в развитието, предстоящ път В еволюцията. Всяко едно от разклоненията има самостоятелна характеристика в границите на знака. Можем да отбележим, че тя е с различни измерения. Това се отнася и до различните човешки общности. Като пример могат да се посочат двата народа евреи и българи. Първо са пуснати в движение евреите; те първи се самоосъзнават като принадлежност към новата по-висока духовност. Чрез втория клон се изразява второто движение на българите. Поначало всеки Космически експеримент се дублира чрез различни варианти. В конкретния случай на две човешки общности се предоставя шанс да покажат своите възможности в процеса на еволюцията. Родството между евреи и българи се проявява в различни етапи на историята. Спасяването на българските евреи през Втората световна война би могло да се разглежда само като един елемент, като една конкретна реализация на определен етап от процеса на развитие на взаимоотношенията между тях. Към момента се очертава, че едната от двете общности е завладяла твърде силни материални позиции в човешкото общество по отношение притежание на капитали. Другата продължава да изплаща карма в процеса на
своето духовно развитие.
Т. 2. Три рамена, две от които са разположени симетрично спрямо Вертикалното. Ето едно Възможно осмисляне
на тази разновидност на знака. Частта от знака над точката на "разделението" би могла да бъде Възприемана като Вид Космическа "троичност". В частност при човека дух, душа, тяло и съответстващите им свръхсъзнание, подсъзнание, съзнание. Вертикалната линия символизира съставката "дух". Духът има пряка връзка със Създателя, като произтичащ от Неговата същност, като "частица" от Неговата "холограмност". Той разкрива такава част от себе си, каквато съответства на достигнатото конкретно еволюционно ниво на космическия индивид, и в частност на човешкия, тоест това, което може да възприеме. Дясната наклонена линия символизира съставката "душа". Тя еволюира; нейният представител "Аз"ът еволюира. Душата еволюира "плавно" в отделните етапи от процеса на еволюцията и "скокообразно" (качествено) от поредния етап към следващия. Характерът на връзката между "духа" и "душата" вероятно зависи от редица параметри, основният от които е еволюционното ниво на конкретното същество. Някъде на високите нива на Йерархията душата е еволюирала до такова ниво, при което тя "престава да съществува" като относително самостоятелна съставка. (Естествено ние, човешките същества, сме твърде, твърде
далеч от тези нива. ) Лявата наклонена линия символизира съставката "тяло". Характерът на "тялото" е в съответствие с достигнатото еволюционно ниво от космическия индивид и в частност от земния. Тялото също еволюира плавно в етапа и скокообразно между етапите. С човешкото тяло ние сме "наясно". Доста е писано и за
астралното тяло. А какво представляват "телата" в следващите по-високи нива? Когато трите съставки са в равновесие и хармония, развитието протича "естествено". Когато се наруши балансът между тях, духът "преживява", душата "страда", тялото "боледува". Степента на дисбаланс между трите съставки можем да осмислим чрез
"дълбочината" на болестните състояния, през които преминава нашето физическо тяло. Приемаме, че по произход съществува равенство на горните три рамена на знака. А представеното в разновидността Т. 2. неравенство на средното рамо в сравнение с останалите две говори за достигнатия от нас етап в процеса на еволюцията. Вертикалната линия под точката на "разделението" символизира нашето "Вкореняване" в Земята. Нейната дължината по произход е равна на останалите три. Това се отнася за първоначалния "спуснат" Вариант.
Съотношението е запазено и при знака от фиг. 4. с произход преди около 1300 години. Той е аналогичен на основната част от "Първобългарски знак от Плиска" [14: Прил. 198]. Дължината на същата тази част от знака при съвременния Вариант е по-голяма В сравнение с останалите три, защото ние, съвременните човешки същества, твърде дълбоко сме "затънали в материята". На нас, човешките същества, ни е трудно обективно да преценим доколко сме "затънали в материята", поради липса на достатъчно информация. Възможно е Всеки от нас да си каже: "Вярно е, че сме "затънали в материята", но вероятно сме далеч от фаталното. " А някой от Космоса сигурно ще реагира: "Бедна ви е фантазията да осмислите колко дълбоко сте затънали в негативността. Само ако сте в състояние да узнаете какви остри дискусии се водят в Галактическия съвет и как някои Космически цивилизации
вече многократно настояват за унищожаването на човешкото общество поради Внасяната негативност в Космоса. И колко усилия от страна на други Космически цивилизации струва това "отлагане на решението". Провеждат се системни прочиствания, за да се поддържа баланс, за да не се премине фаталният праг на негативността. "
Т. З. Допълнителни наклонени линии в края към рамената на знака от разновидност Т. 2. Получава се древен Вариант на знак "Аз". Ункусите придават нова подсилена енергетика на знака. Приспускане на рамената до хоризонтално ниво се получава знак "Аз" на българите (фиг. 7. а. ). Известен е Вариант, при който знакът е подсилен с къси странични Вертикални линии [128: 140].
Т. 4. Знакът съдържа три елемента: 1) движение по пътя на еволюцията (по вертикалната линия); 2) момент на осъзнаване достига се до определено ниво хоризонталната линия; символизира самоосъзнаването на българите осъзнаване на българите като такива, като част от цялото; 3) разделение. Втори вариант хоризонталната линия е на
известно разстояние под разклонението след осъзнаването предстои допълнително движение по вертикала.
Т. 5. Комбинация от прав и обърнат вариант на разновидност Т. 2. Получава се "буквата Ж"
Т. 5. а. Знакът символизира достигане на равновесие, симетрия, хармония в процеса на еволюцията; равновесие между духовността (горната част на знака) и материалността (долната част на знака). Симетрията означава отиване и връщане по един и същи път; осъзнаване на Еволюцията и Инволюцията. Вариант на тази разновидност е без допиране на правия и обърнат Вариант (Т. 5. б. ). Символизира предстоящ път в еволюцията за достигане на симетрия и хармония; асиметрията означава, че отиването и връщането не е по един и същи път. Други варианти на "буквата Ж", които се виждат Върху археологически обекти, могат да се разглеждат като комбинации между разновидности Т. 24. Т. 25. и Т. 26. При вариант Т. 5. в. дължините на всички рамена са еднакви по произход.
При Вариант Т. 5. г. дължините на всички рамена и ъглите между тях са еднакви. Символизира пълно равновесие, симетрия, хармония. Използва се при някои монограми на Христос.
Т. 6. Две групи от по три рамена от разновидност Т. 2., разположени на определено разстояние Върху вертикалната линия. Между двете групи разклонения се очертава цялостен етап в процеса на еволюцията. Началото на новия (и всеки следващ) етап започва в триизмерността. и т.н....