Здравей Гост

НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!

  • 23 Отговора
  • 4540 Прегледи
*

Марая

  • ******
  • 28287
  • Който каквото ми мисли двойно да му се връща!
НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« -: Ноември 13, 2010, 06:33:42 am »
http://vbox7.com/play:10ec5d85


НЕ! НЕ! НЕ! :angry: :angry: :'(

Кое ги прави толкова агресивни ? Кое създава предпоставки за насилие и смърт?


Пътувайки към себе си..пътувам към теб и Вселената в която ти се съдържаш! :-)))останете с чисто сърце и ще видите знаците

*

Divna

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #1 -: Ноември 13, 2010, 06:50:47 am »
Какво има на видеото?  Не мога да отварям Вебокс7.

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #2 -: Ноември 13, 2010, 02:37:39 pm »
http://vbox7.com/play:10ec5d85


НЕ! НЕ! НЕ! :angry: :angry: :'(

Кое ги прави толкова агресивни ? Кое създава предпоставки за насилие и смърт?


При някои многото енергия е конструктивна,при други-разрушителна.
Зависи от нивото-според мен един зле поставен сатурн,вкл и в критичен градус, с кофти аспекти от към 1 и/или 8 дом е доста разрушителен,даже не му е нужен силен Марс си мисля
 И връзката меркурий/сатурн много важна
но сатурн е на първо място-ако той не сложи рамки,нещата излизат от контрол

В цитирания случай с детето не става въпрос обаче за кой знае какава агресия-по-скоро е нещастен случай.Всички сме се били в училище-да не драматизираме
Мир на духа му!

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #3 -: Ноември 13, 2010, 03:50:19 pm »
Какво има на видеото?  Не мога да отварям Вебокс7.

Новини,където се съобщава за инцинет във Върненско у-ще с 12годишто дете. Друго дете го рита в крака. То пада. Гълта си езика. Мед.сестрата се подмотва. Викат линейка. Но явно вече е било късно. Детето почива в болницата. Казват, че удара на другото дете не е причина за смъртта му, защото е имало много вътрешни увреждания.
Информацията не е знание. Знанието не е мъдрост. Мъдростта не е истина.

*

Марая

  • ******
  • 28287
  • Който каквото ми мисли двойно да му се връща!
Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #4 -: Ноември 13, 2010, 05:12:37 pm »
Преди години две момичета убиха съученичката си , друго момче разчлени трупа на съученика си .....Статистиката на подобна форма на агресия и насилие не е никак малка и не бива да се подминава....Въпроса е , защо има насилие сред децата , каква е причината от психолохическа и астрологическа гледна точка.... :(

Пътувайки към себе си..пътувам към теб и Вселената в която ти се съдържаш! :-)))останете с чисто сърце и ще видите знаците

*

Марая

  • ******
  • 28287
  • Който каквото ми мисли двойно да му се връща!
Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #5 -: Ноември 13, 2010, 05:32:14 pm »
Някога в у-щата имаше кръжоци , така нареченото ТНТМ беше една от формите за избор на интереси и откриване на скрити таланти...
Липсата на близка връзка с децата ни се превръща в ежедневие...А игрите в мрежата в които получаваш повече точки , когато нападаш и убиваш са изключително популярни....

Пътувайки към себе си..пътувам към теб и Вселената в която ти се съдържаш! :-)))останете с чисто сърце и ще видите знаците

*

holanda

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #6 -: Ноември 13, 2010, 05:50:49 pm »
....Въпроса е , защо има насилие сред децата , каква е причината от психолохическа и астрологическа гледна точка.... :(

Агресията при децата


                 Агресията е разрушително поведение. Действията на мъчител, който изпитва наслада от страданието на жертвата са агресивни. Агресивно е и онова дете, което малтретира по-малките от него. Едно поведение е агресивно, когато има наличие на съзнателно намерение за причиняване на зло или болка. Агресивността включва злонамереност, независимо дали ще се увенчае с успех, или ще пропадне, и предизвикване на нещо неприятно...
Децата имат потребност от чести разговори по различни проблеми, които ги вълнуват. Децата имат нуждата да бъдат разбирани. Да бъдат със значимите за тях възрастни добри приятели. Децата се идентифицират с възрастните и всеки човек е модел на поведение. Всеки един от нас е отговорен за възпитанието на децата.
 Агресията е разрушително поведение.Агресивно е и онова дете, което малтретира своето малко братче или сестриче. Същото се отнася и за тийнейджърът, който заплашва да се самоубие, защото се чувства изоставен, самотен или за ученичка, която е сърдита, защото е пренебрегната от своя приятел. Ако едно малко дете удря съзнателно своя родител, подбудено от ярост,независимо че ударът може да е много слаб и изобщо да не причини болка, това вече е агресивен акт. И няма значение размерът на вредата или болката. Каквото виждат децата, това копират. Както се държат възрастните, така се държат и децата. ”Бий, за да не те бият теб” е най-често срещания съвет.   Децата като цяло се травматизират от патологичния климат в обществото ни, в което насилието е свръхналагано. Не им е предложен отникъде алтернативен избор и още от детската градина се научават да се налагат чрез сила. Когата две деца спорят за една играчка те започват да се бият, за да я притежават и естествено играчката се взима по-силното и по-агресивното детенце. Агресивността е непосредствена, когато сама по себе си е цел и опосредствена, когато е средство за постигане на някаква цел. Агресията е пряка, когато е изразена чрез непосредствени физически или вербални действия. Може да бъде и непряка, когато обектът на агресията не е ясен, или ответните действия на обекта могат да бъдат с неприятни последици за субекта на агресията. В този случай агресивното поведение  се реализира върху друг обект който е безразличен към причините, предизвикали агресивността. Разгневеното от своя учител момче може да излее своя гняв върху по-малките ученици. Доведеното до обида от своите връстници дете може да отреагира като набие по-малкото си братче или сестриче.
   Агресивността в ученическа възраст е насочена не само съм другите, но тя може да бъде насочена и към самия себе си. В основата на агресията стоят такива мотиви като: гняв, възмущение, ненавист, самообвинение или обвинение на другите.                                      Как българското семейство гледа на това ?-В българското семейство в момента агресията се толерира като признак на мъжественост. Самите родители с думите и с поведението си стават пример. В последните години виждаме едно емоционално неглижиране от страна на родителите, мислейки си, че единствено и само материалната обезпеченост е важна. Чувстват, че е изпълнен родителския им дълг, ако детето им носи най-хубавите дрехи, най-скъпите предмети, ако разполага с пари и парадира с това. А къде остана общуването? Родители, които рядко общуват с децата си, които не говорят и не играят с тях, не насърчават нови дейности и не осигуряват емоционална грижа, осигуряват само празнота. Тази самота създава емоционален вакуум, който може да има неблагоприятен ефект върху развитието и благополучието на детето.
В другия случай, когато родителите са затънали в ежедневни грижи и проблеми за оцеляване, които са в пълно безпаричие и безработица. В такова семейство, родителите нямат възможност да удовлетворяват дори и елементарните потребности на децата си. Няма работа, няма пари. Децата са свидетели на трудното им ежедневие. Това ги озлобява, обезверява, демотивира ги. Бедността, безпаричието, лишават хората от основните им права. Хората са смазани, невротизирани, някоилишават хората от основните им права. Хората са смазани, невротизи рани, някои намират утеха в алкохола. Това по безспорен начин се предава на емоционалното и душевно състояние на децата.Това е и една от основните причини за разрушаване на ценностната система у хората. Така че социалният и икономически статус на българското семейство през последните години е много важен факт.Децата имат потребност от чести разговори по различни проблеми, които ги вълнуват. Децата имат нуждата да бъдат разбирани. Да бъдат със значимите за тях възрастни добри приятели. Да не им се заповядва и забранява, а да им се помага да вземат правилни решения в постъпките си.
 Агресивността не зависи само от добрата воля на отделния човек. За нейното преодоляване са необходими както общи, така и индивидуал -ни усилия.Очевидно много е трудно да се намерят прости решения, особено когато се знае, че логическите доводи, колкото разумни и убедителни да са, невинаги оказват влияние.
 
Причини за детската агресия
 
   Как се отрази „демокрацията” на нашите наследници?За огромно съжаление децата ни приеха не само положителните навици и явления на развитото демократично общество,но и всичко негативно и деградивно.
  Едно от най-страшните явления е детската агресия.Кои са причините за нейната поява,възможно ли е да бъде овладяна?
  Детската агресия може да е резултат от генетични заложби.У някои хора генетично е заложено да рисуват,други да пеят,трети да пишат стихове и т.н.Същото е и с агресията.В този случай,тя е скрита някъде дълбоко в човека,не се проявява до определен момент,в който под въздействие на някакъв фактор излиза наяве.Освен генетично заложена,агресията може да бъде и придобита,което е по-лошият вариант,тъй като самите ние носим отговорност за негативните последици.Причините,които могат да доведат до подобно поведение са много на брой,но ние ще разгледаме тези,които се отнасят за децата.
  Най-важното нещо при отглеждането на едно дете естествено е неговото възпитание.Още от първите си думи до цялостното формиране на характера,всеки малчуган трябва да разбере разликата между доброто и злото,правилното и грешното, позво- леното и забраненото.Само,когато детето разграничава тези понятия и разбира,че има неща,които не трябва да прави,за да не се случи нещо лошо може да се каже,че един родител е изпълнил една от най-трудните задачи при възпитанието на своето дете.Детската психика е много лабилна и лесно се поддава на влияние и манипулации,което води до копиране на модели на поведение.Ето защо е важно в каква среда расте малчугана и на какви модели на поведение е свидетел. Поне веднъж в седмицата децата трябва да се водят на разходка в някой парк или в близката до вас градина,където да общува със своите връстници и да опознава малко по малко заобикалящия го свят.От няколко години ние разполагаме с множество увеселителни паркове,детски кътове и центрове,в които с огромно удоволствие можем да заведем децата си.За съжаление развитото общество ни предостави и някои не чак толкови полезни занимания за малките.Едно от тях са компютър- ните игри.Трагичен е фактът,че днешните деца предпочитат да седят у дома или в Интернет клуба пред компютъра вместо да тичат,да играят на топка,дама или каквото и да било друго.В никакъв случай естествено не трябва да забраним достъпа до компютъра,но всички онези игри,свързани с насилие,побой и убийства трябва да бъдат заменени с нещо,което наистина е полезно. „Игрите” от това естество насаждат в детското съзнание злоба и агресия,карат ги да следват модели на поведение,които са лоши и водят до изграждането на един негативен характер. Всичко зависи от нас самите.Вярно е,че времето никога не ни достига да направим всичко,което желаем,но можем да опитаме да прекарваме повече време с децата си,лишавайки се от един филм например,и непрекъснато да ги учим,че независимо какво се случва около нас трябва да бъдем добри,да помагаме винаги, когато можем и да се радваме на всичко,което имаме,че със сила и агресия никой проблем не може да бъде решен.
   Веднага до компютърните игри можем да наредим и всички филми,които са непрепоръчителни за деца,но въпреки това често пъти се гледат именно от тях.Ако в стаята на вашето дете има телевизор и вие не можете във всеки един момент да следите какво гледа,просто заключете тези канали или пък директно ги изтрийте.В тези филми няма нищо образователно, нищо което да е полезно по какъвто и да е начин. Изненадайте го с някоя нова книжка или диск с любимото филмче! Така едновременно със забавлението,вашето дете ще научи и нещо ново, което да обогати знанията му.Според изследванията на много психолози е доказано,че колкото е по-образован човек, толкова по-малка е неговата склонност към агресия.
  Главоломно е скочила агресивността и престъпността сред нашите деца през последните години.Те растат в едно аморално общество,отчуждени от всичко свято и стойностно,впечатлени от престъпници и групировки.Още не е късно да поправим нещата, нека всеки се опита да бъде малко по-добър от вчерашния ден, да се усмихва повече,за да стане светът по-хубав,по-приветлив за нас и нашите деца.
    
 






-----забърсах го от сайт odz5.com------

една от главните причини е,че повечето родители нямат поглед над децата си,не знаят как да се наложат като авторитет по адекватен начин и да формират правилни ценности.На мен ми беше много странно като отидех в някоя съученичка и майка и започне да се оплаква от новия си приятел-мухльо,които се напил в някаква кръчма и започнал да налага бив6ия и.И го казва с гордост,защото видите ли,толкова е дива,че глупавите мъже се избиват за нея. И вади кутия цигари ,пали пред дъщеря си непушач,като мънка колко труден е станал живота и как трябва да сме лоши,за да успеем.

и как,чудя се,дъщеря и да формира сила на характера и правилни ценности,когато не намира такива за пример в лицето на собствената си майка?


    
 
 
 
 
 
 
  
  
 
« Последна редакция: Ноември 13, 2010, 06:51:48 pm от жълтолилава »

*

Divna

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #7 -: Ноември 13, 2010, 06:16:06 pm »
Какво има на видеото?  Не мога да отварям Вебокс7.

Новини,където се съобщава за инцинет във Върненско у-ще с 12годишто дете. Друго дете го рита в крака. То пада. Гълта си езика. Мед.сестрата се подмотва. Викат линейка. Но явно вече е било късно. Детето почива в болницата. Казват, че удара на другото дете не е причина за смъртта му, защото е имало много вътрешни увреждания.

Благодаря, Аурора!

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #8 -: Ноември 13, 2010, 06:52:44 pm »
Връзката родител-дете се е скъсала или поне силно е отъняла.Оставяш му 10 лв на масата сутрин и всичко е о.к.Купиш му кецове за 200 лв -още по о.к
А едно време ни учеха да обичаме другарчето си,да помагаме на старите хора,да отстъпваме място в автобуса....Еееех ,не върви на добре света щом вече говорим за деца-убийци :-X

*

Lillie

  • ******
  • 30532
Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #9 -: Ноември 13, 2010, 07:56:33 pm »
http://www.vbox7.com/play:bcadab5c

Гледала съм тоя репортаж и преди, останах отвратена.  :-X

Това се казва принудително ограмотяване, от което няма много смисъл. Образование за всички.  ;D

Не спирай да ме срещаш
в миг безвремие.
Аз любя се със огъня.
Неспирно.
И разпилявам пепелта си
с ветровете.

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #10 -: Ноември 13, 2010, 08:06:39 pm »
Не мисля, че въпроса е връзката с родителя или игрите, които играят или това, че са много възприемчиви и са това, което отразяват, защото по тая логика аз да съм щял да бъда голЕм агресор в училище, е що не съм бил? Не казвам, че родителя няма отношение, има ключово такова особено в ранните години, но не той е основния фактор, всичко тръгва от това с какви дадености сме дошли на този свят и какви товари, и според зависимост това на някой ако му е по-слабо ангелчето се поддава на влияния, и съответно резултатите може да са всякакви(както негативни, така и градивни).
Самовъзпитанието и собсвените ни възприятия за това как разбираме света след 7-8 годишна възраст и социалната среда са в пъти по-важни от това какво е казал родителя, и все пак родителя е някаква малка част в цялата игра, той може да е дал перфектно възпитание или да си мисли, че е дал такова, а детето нищо да не е поело, или по-вероятното детето в последствие на влияние или собствените си убеждения да не иска да възприеме - първи по-сериозен етап е пубертета, което според мен до някъде е нормално, но за какви родители говорим след като детето от предучилищната е в този социум??

http://www.vbox7.com/play:bcadab5c

Не си станал агресор по същата причина по която аз с моя 2 дом в дева и плутон и венера там не съм в листата на милионерите=чисто и просто се искат много фактори да сработят наведнъж.
Но при теб агресия има-това е факт
А аз от безпаричие не се оплаквам-дано ми схващаш мисълта

по втория болд за родителите и социума-а кой съставя и опредлея социума?!тези същите родители къде са,ако не в социума.Ако има здрава семейна среда много по-трудно действат лошите влияния отвън/от социума/!
Когато фундамента/първите 7 години/ е стабилен после лесно се надгражда и леки трусове не са проблем
А кой изгражда фундамента?-родителите

По третия болд-децата са като пластелини-можем да ги моделираме сякак

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #11 -: Ноември 13, 2010, 08:17:26 pm »
по същата причина че не съм милионер а в мен има пари-разликата е в размера ;)

по втората част става въпрос не за конкретните родители,а за това че всички от социума са нечии родители-хайде мисли по-мащабно де :P

*

Lillie

  • ******
  • 30532
Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #12 -: Ноември 13, 2010, 08:19:57 pm »
От поколението деца съм, навлезли в пубертета в началото на прехода. И ние сме правили щури неща, палячовщини, но имаше уважение към учителя - независимо от социалната класа, към която принадлежаха децата (не съм учила в елитна гимназия). Просто имаше граница, която не се преминаваше, нямаше го това арогантно и фамилиарно отношение. А ако е имало, това са били единици и от по-горните класове, т.нар. проблемни деца.
Агресия винаги е имало, като се започне още от началните класове. Тогава децата са още неосъзнати, идват от детската градина и не съм сигурна дали копират това, което са видяли при родителите си, или по-скоро действат инстинктивно. Мога да ви кажа, че на повечето деца им е заложено като се съберат в група, да газят и обиждат по-слабите, по-незащитените другарчета или тези, които с нещо се различават от тях, от мнозинството. Такава е психологията на тълпата.
Не спирай да ме срещаш
в миг безвремие.
Аз любя се със огъня.
Неспирно.
И разпилявам пепелта си
с ветровете.

*

holanda

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #13 -: Ноември 13, 2010, 08:20:43 pm »
всичко тръгва от това с какви дадености сме дошли на този свят и какви товари, и според зависимост това на някой ако му е по-слабо ангелчето се поддава на влияния, и съответно резултатите може да са всякакви(както негативни, така и градивни).
Самовъзпитанието и собсвените ни възприятия за това как разбираме света след 7-8 годишна възраст и социалната среда са в пъти по-важни от това какво е казал родителя.......


точно нашето поколение показва много изкривена ценностна система и не знам дали причината е в непродуктивната серия неудачни души,коuто е трябвало да слязат и да се борят помежду си .. :-[
Дори фактори като разпадането на социализма разклащат обществените устои и рефлектират над възприятията на нашите майки,бащи и лели за тяхното бъдеще и това на децата им..
всеки си има своите дадености както сам казваш,иначе и аз самата бих била способна на жестоки деяния,но в случая се наблюдава пълна анархия и хората се питат,аджеба,къде е причината..
мен ако питаш,колкото и да е нелепо и глупаво,дори чалгата има своя принос за деградацията на младото поколение,която нито те стяга под лъжичката с някакви идеи,които с малко късмет да покълнат в съзнанието и да активират някакви борбени импулси,нито ти дава реалистична представа за бъгнатата ситуация,а още повече те бута към чашката и купоните,и нали.. ''дърjaвата е зле,айде да се веселиме и съвокупляваме..''..
---
ще продълja като се върна

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #14 -: Ноември 13, 2010, 08:21:44 pm »
Цитат
А виждал ли си ми картата, че го коментираш това?
 

не,не съм-само  чета и анализирам ;D
знам някои позиции в картата ти но не по тях казах че си агресивен-беше заради изявите ти тук ;Dпочти няма пост не апострофиран от твоята персона ;)

*

Uran

  • ****
  • 6041
Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #15 -: Ноември 13, 2010, 08:22:43 pm »
Родителите в много по-малка степен от социума формираме децата.

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #16 -: Ноември 13, 2010, 08:26:42 pm »
Цитат
Родителите в много по-малка степен от социума формираме децата.
щом ви изнася да е така-няма да споря
но както за много неща и спрямо възпитанието на децата ни ,май е по-изгодно друг да е виновен
интересно,че когато някое дете успее никой не хвали учителката му,а гените си,а когато тотално пропадне-от социума било

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #17 -: Ноември 13, 2010, 08:29:52 pm »
Де да беше само ЗА моите анализи-нямаше да гъкна даже :96: :93:

*

Uran

  • ****
  • 6041
Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #18 -: Ноември 13, 2010, 08:31:20 pm »
Цитат
Родителите в много по-малка степен от социума формираме децата.
щом ви изнася да е така-няма да споря
но както за много неща и спрямо възпитанието на децата ни ,май е по-изгодно друг да е виновен
интересно,че когато някое дете успее никой не хвали учителката му,а гените си,а когато тотално пропадне-от социума било

Аз съм доминиращ родител и изобщо не става въпрос кое ми изнася и кое-не. Просто съм реалист.
Лили, учила съм в елитна гимназия в соца и трябва да кажа, че имаше агресия, но подмолна, гусна като във "Скъпа Елена Сергеевна". Даже имаше и аналогичен "казус" в класа.
http://rutracker.org/forum/viewtopic.php?t=277980


Дорогая Елена Сергеевна

Год выпуска: 1988
Жанр: психологическая драма
Продолжительность: 01:28:47

Режиссер: Эдьдар Рязанов

В ролях: Марина Неелова, Наталья Щукина, Федор Дунаевский, Дмитрий Марьянов, Андрей Тихомирнов, Эльдар Рязанов (эпизодическая роль)

Описание: Строгую и принципиальную учительницу математики удивил и обрадовал визит учеников в день ее рождения. Елена Сергеевна и представить себе не могла, что ради хороших экзаменационных оценок ребята, забыв о человеческом достоинстве, способны на лесть, обман и даже угрозы

*

Феникс

Re:НЕ!НЕ!НЕ! НЕ НА АГРЕСИЯТА!
« Отговор #19 -: Ноември 13, 2010, 09:17:57 pm »
уран,не приемай нещата лично
под 'доминиращ" родител предполагам нямаш предвид-родител-генерал,нали,защото подтисканите деца са потенциални агресори също
  обичани,обгрижвани деца,които са приятели със строгите си,но справедливи родители  рядко стават агресивни
 ако родителите по цял ден мрънкат колко са нещастни и ощетени и как мафиота Х е добре щото е лош-е нормално е малкия Вуте да иска да е лош,че да бъде добре-и започва съзнателно да е лош,защото родителското тяло му е набило,че богатите са аругантни,крадливи и безочливи,а добрите хорица изнемогват за 400 лв заплата

модели на поведение