Здравей Гост

Мили хора,

• 6 Отговора
  • 1344 Прегледи
Мили хора,
« -: Юни 17, 2012, 06:35:37 pm »
какво можете да кажете за мен ^_

Re: Мили хора,
« Отговор #1 -: Юни 17, 2012, 07:39:49 pm »
Аз съм начинаеща още, но ще се пробвам с някои забележки. :blink:

И аз имам Меркурий в Овен, а притежателите на такъв сме много умни и начетени, със светкавична мисъл и хаплив език. :rolleyes: В 5 - ти дом, както е при теб, предполагам, че би могло да означава наличие на поетичен талант, а и с тази Луна в Лъв, която се стреми към самоизява и признание - защо не и актьорски. Това се потвърждава и от разположението на Венера, което предполага артистизъм и чувствителност, в най-лошия случай стигаща до зависимост от най-близките хора /тук се намесва и Плутон в първи дом /хмм, нали е в първи?/, който се лута между нуждата да доминира и желанието да бъде доминиран/. Толкова от мен, да не пиша много глупости. Относно аспектите, на мен в този сайт ми излизат различни аспекти между планетите, в сравнение с всички останали астро сайтове.
There's a little witch in every woman...

*

Марая

• 28287
  • Който каквото ми мисли двойно да му се връща!
« Отговор #2 -: Юни 17, 2012, 07:50:43 pm »
А НА МЕН МИ ПИСНА ОТ ТОЗИ ВИД КАРТИ! И МИ СЕ ПОВРЪЩА!
ВСЕ ПАК ТОВА Е ФОРУМ НА АСТРОЛОЗИ , А НЕ НА ПСИХОАНАЛИТИЦИ, ПСИХОЛОЗИ И ПСИХИАТРИ!

ЩЕ ПОМОЛЯ ТЕМАТА ДА СЕ ЗАТРИЕ...

СТИГА ВЕЧЕ! :-X

Пътувайки към себе си..пътувам към теб и Вселената в която ти се съдържаш! :-)))останете с чисто сърце и ще видите знаците

« Отговор #3 -: Юни 17, 2012, 08:01:41 pm »
Защо?
Тъкмо такива като мен ще се упражняват, а такива като авторката на темата няма да остават без отговор.
Астрологът би трябвало да е на първо място много добър психолог. Абсолютно задължително, според мен.
There's a little witch in every woman...

« Отговор #4 -: Юни 17, 2012, 08:07:32 pm »
awww не с лошо де :3

Здравей ;)

Искаш да си принцеса,но татко не е цар,
Искаш да ти се случват нещата ,но не си сигурна кога и какво да правиш,