Лили, лошото е, че аз не съм прекратила договора. Реших, че след като ми изтече 2-годишния договор и щом като вече не използвам услугите, всичко приключва, но за жалост не.
Аз трябва да им платя абонаментния план, на който съм била + лихвите.
Уран, няма смисъл на пускам жалби, то в БГ - кой изобщо ги разглежда?
Обадих се на телефона, който е посочен в писмото и получих изключително отвратително отношение на консултанта. Заплаши ме, че ако не платя до 7-дневен срок ще ми добавят й всички съдебни разноски, адвокатски хонорари и др.
Там е проблемът, че може да е извадила сим картата, но да не се е сетила да иде до някой офис на Глобул и да ги уведоми, че иска да прекрати договора.
Да, не отидох и там ми е грешката. Поне ще ми е за урок вече, ама след дъжд качулка.
Мирабелла, благодаря ти. Ще плащами това, то се е видяло, че няма да ме остават на мира, докато не платя...
Благодаря много за отговорите!