Асол, навремето четох как се прави реклама, примерно продават маратонки на тинейджъри, първо се изготвя фона, който е подходящ за тия тинейджъри - примерно някоя метъл банда, скайбордове, писане по стени с графити - каквото и да е. Като е готов фона, рекламните специалисти се кълнат, че каквато и реклама да се подаде на тоя фон, всяка хваща дикиш.
Това имах предвид - ти всъщност каза същото - ако чувството, усещането от рекламата не докосне душата, менталното послание няма да стигне доникъде.
Ето защо казвам, че вселената е чувствено-ментална, а не само и просто ментална.
казват, че мисълта не напуска мозъка без да се загърне в емоция:)
Мисълта е безсилна в тоя свят, напук на всеобщото разбиране, че тя гради света. Инструментите на мисълта, с която тя копае, са усещанията. Все едно нямаш ръце, а искаш да нарисуваш картина. Ръцете са усещанията, мисълта трябва да се обгърне в съответстващите усещания и тогава именно се осъществяват желанията.
Ако останат само на ментално ниво, никога не се реализират.