Здравей Гост

Техника за емоционална свобода (ТЕС)

  • 186 Отговора
  • 37277 Прегледи
*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #20 -: Декември 16, 2011, 04:17:45 pm »
Цитат
Не личи скоро да ходим някъде, защото трябва да се освободим преди това от разни неща – мноого сме тежки, мноого сме важни:)

Да го кажем по-друг начин - за вас не знам, ама аз заминавам.  ;D


Цитат
Ако ти беше готова, нямаше да можеш да говориш с мен – аз не съм готова:)
АН, що за глупости? Кога едните нива не са могли да говорят с другите? Нали по този начин висшите винаги учат нас, по-низшите и дребните? Или мислиш, че Ошо е равен нам? Примерно...децата винаги си говорят с възрастните и така израстват, ама верно си се набълбукала с философии, какво става с теб?!?

Не държа да съм на друго ниво, казах ти, че отлитам, оттук насетне всичко останало са твои спекулации.  ;D

Казах ти, че минавам нататък и ти почна -ама за да минеш, ама това, ама онова, създаде теория и практика на отлитането и накрая си доказа, че нема стане.  :P


*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #22 -: Декември 17, 2011, 02:17:55 am »
.децата винаги си говорят с възрастните и така израстват,

смяташ, че деца/родители; учители/ученици са различни нива?

Т.е. нивото зависи от възраст и обем знания?
Защо ни е тогава да чакаме 2012?

Предлагам ти да смениш типа литература, а после, като се върнеш към любимата, ще си по-критична:) Но не ме чуваш:)
Същото, както години наред ти предлагах да излезеш от къщи и да тръгнеш на работа, ако трябва и в някоя пицария или баничарница, понеже обичам банички:))))))

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #23 -: Декември 17, 2011, 10:11:12 am »
Естествено че са различни нива, ако не бяха различни нива, децата нямаше да има нужда да ходят на училище.
Време не съществува, времето е функция на духовното израстване и тече различно при всеки.
Пак те питам - какво разбираш под висши светове?

Всъщност светът е един и същи, отвън всичко е еднакво, светлината е винаги една и съща, изходният материал е винаги един и същи, единственото различно е отделният човек, който работи с този материал и единственото различно във времето за отделния човек е неговото собствено развитие, вчера е бил един, днес е друг, утре ще е съвсем различен.

Никъде нищо не се променя, освен в човека и според степента и цвета на промяната се променя и всичко, което той счита отвън.
Висшият свят е промяна на отношението, сменяш отношението към нещата и светът се променя.
И понеже всеки има различно отношение, затова и реалността е различна. Лостът на придвижване е нашето отношение, пак да повторя, защото ти не само че не разбираш, ами се опитваш и да извъртиш нещата, а накрая премълчаваш своите си истини.
 :P

Има две явления - вечната неизменна реалност и човекът - вечно променящ се. С промяната си човекът подхваща вечната неизменна реалност под един или друг ъгъл и я преработва под различен ъгъл, по различен начин, субстанцията, с която ние работим, е една и съща, представи си глина и майстори, които от нея майсторят съдове, красиви или нефелни, един ваза, друг делва, трети паница правена недоправена.
Глината ,т.е. реалността, е една и съща за всички, а крайният резултат зависи от визията на майстора и от майсторлъка.
Това е всичко.

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #24 -: Декември 17, 2011, 01:24:35 pm »
Естествено че са различни нива, ако не бяха различни нива, децата нямаше да има нужда да ходят на училище.

Аз трудно чета твоите любими учения и смятах, че е така, защото просто не са моя тип разказвачи, напр. Ошо или КК.
Сега си давам сметка, че те всъщност проповядват съвсем различен мироглед.
Подготвят те за висши светове.

А астрологията се занимава основно с живота тук и сега.
Например, както детето се учи от родителя, така и родителят се учи от детето. Същото се отнася и за учител/ученик. Някой не е по-висш от друг, защото повече знае за духовните учения .
Да си по-млад, да знаеш по-малко, не е по-различно ниво – в модерната астрология се ползват „нива“ на изява на планетите, но не се свързват нито с възраст, нито с „ученост“.



*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #25 -: Декември 17, 2011, 02:02:08 pm »
Такива приказки може да изкаже само човек, дето не може се пребори с егото си.  ;D
Сега на това ли се спря - че детето не е по-ниско от възрастния?
Ама какво значение има кой е по-ниско? Веднъж детето е по-ниско, веднъж възрастният, приливи и отливи, нагоре, надолу.
Веднъж си учител, после си ученик, общо взето едновременно си  и двете....и напротив - има различни нива, йерархии, и точно в това се състои причината за развитие на вселената и битието. Тези йерархии не са вднъж завинаги установени и неподвижни, те мърдат, покачват се ,спадат, като на супер Марио, ако си играла, катери се, подскача от стърба на стълба, а те вечно мърдат насам натам и нагоре-надолу...

Дори астрологията е в нива на проработка...и когато гледаш плоската карта натална, не знаеш титулярът как би реагирал на тоя или оня аспект, защото всичко зависи от нивата му на проработка на планетите.
Та като казваш, че харесваш астрологията, уточни, че харесваш равнинната астрология.  :P

Впрочем, аз нямам нищо против да съм най-долу, в най-ниското на всички йерархии... установих през тоя си жизнен цикъл, че колкото съм по-надолу, колкото съм по-ниско, колкото съм по-тиха от водата и по-ниска от тревата, толкова повече сила ми се дава. Сега работя само върху това - да се бия през ушите, колчем ми щръкне главата, белким се науча да бъда малка и незначителна...защото - мислите, които управляват света, пристигат с тихите стъпки на гълъб.  ;)

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #26 -: Декември 17, 2011, 05:47:59 pm »
Такива приказки може да изкаже само човек, дето не може се пребори с егото си.  ;D

ама това с егото и йерархиите и висшите светове не го ли внушават точно тия твои любимци ;D

човек и в друг свят да отиде, не е нищо повече и нищо по-малко от това, което е в тоя свят:)

прилагаме си тук и сега техниките за свобода, пък другия свят я го стигнем, я не:)

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #27 -: Декември 17, 2011, 07:22:07 pm »
Сериозно - не го внушават.
Моите любимци описват световете и йерархиите, но не внушават его, точно напротив - всички до един по свои си начини се опитват да обрулят егото.
Ти с това ходене до други светове - бе разбери, човек, на мен ми се ходи, пътува ми се  :29:
На теб не ти се пътува, ок, седи си тук, нищо лошо, аз впрочем почти цял живот също си седях на едно място и обичах домашния уют.
От понеделник почвам да уча френски в Кабината, по програмата Аз мога повече.
На 51 години ставам след няколко дена, майка ми по това време се пенсионира и се чувстваше много изморена от живота, баба ми на тия години беше, като исках да я уча на азбука (тя беше родена в много бедно семейство и така и не се беше научила да чете), а тя ми каза, че няма за кога.
А аз на тия години имам още 17 години да работя за да хвана социална пенсия, от понеделник почвам френски, до началото на юни трябва да съм минала три нива, идея си нямам как ще стане, и започвам съвършено нов живот...

виждаш ли как нивата са различни, а уж времето едно и също  ;D

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #28 -: Декември 18, 2011, 05:05:27 am »
Браво и чудесно.
Ако френският е новото ниво и новия свят, отваряме хороскопа и виждаме, че тия дни наталната Луна, като управител на тия нови светове,  е предизвикателно активирана от тр.Слънце и Марс, които искат решения и действия:) Съвсем си в синхрон с влиянието на Вселената:)
А аз съм учила преди 100 години френски и нищо не помня, но и до сега, като гледам френски филми и чуя френски, ми е много приятно:) Та да смятаме, че ще ти е интересно:)

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #29 -: Декември 18, 2011, 09:20:31 am »
Френският на тия години е разчупване на матрицата, а новият свят е извън тая матрица.
 :P
И не е от тия дни, програмата се включи август, че ходене ,че попълване на заявления, че чакане, че попълване на нови докименти, че търсене на курс, че изчакване на 1 месец, че пак писане на докиментация...тия дни са просто резултатът от няколкомесечен труд. Решението го взех август и тогава не знам какви са ми били звездите, ама знам, че пуснаха програмата - за всички със звезди и даже без звезди.

Новото ниво е нов начин на действия, май и донът го е казвал многократно - неправене. Ама ти не го четеш, щото ти говори за йерархии.п ;D

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #30 -: Декември 18, 2011, 09:39:57 am »
абе я не се заяждай  рожбо ;D

КК си говори за други светове, сънувани, но в тях, дори да си с различна физика, с различно мислене и реакции, дори да можеш да правиш невъобразими неща, проблемите пак ги има:)

ако не си била в тях, трябва да вземеш думите ми на доверие ;D

като с едно момче от един друг клуб преди половин година- като му казах, че сме на светлинни години разстояние в сънуването и естествено, в моя полза, то реши, че съм под нивото му и престана да си комуникира с мен ;D

но пък една дама, от старата генерация на същия клуб, така ме шокира, както обикновено, с образния си речник, та аз нямаше какво да и кажа ;D

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #31 -: Декември 18, 2011, 11:33:59 am »
Ама стига с тия проблеми де, какво си се втренчила в тях интересно?
Слушай сега да ти кажа Хъбард и сциентологията какво разправят по въпроса.
Навремето имало само тетани - безкрайни и всемогъщи духове, реели се те, реели се и им писнало, та решили да си разнообразят вечността. Така били създадени проблемите.
Хората са тетани, които са забравили, че са тетани. И хората играят игра, в която има определена доза свобода и определена доза проблеми, то е като футболът бе, какво пречи да се раздадат 22 топки на всичките играчи, та требе да търчат като гламави подир една?
Всичко това се прави заради играта!
Хъбард твърди, че ако на тетана са му малко проблемите, той почва да си измисля проблеми, за да си зъдаде играта, има цели раздели процесинг на проблемите, основните техники са - Измисли проблем, измисли друг проблем...

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #32 -: Декември 18, 2011, 11:42:30 am »
Ето ти малко процесинг на проблеми - на руски е, не съм го превеждала.

15.1 Способность встречать лицом к лицу (конфронт)
Это очень простой процесс. Просто попеременно выполняйте две команды, позволяя проблеме меняться, или позволяя всплывать другой проблеме, лежащей в ее основе.
а)   В чем проблема?
б)   Какой части проблемы ты мог бы посмотреть в лицо?
15.2 Игры и создание
По сути мы уравновешиваем ничто бесконечным творением. Когда личность уже неспособна непосредственно создавать, она все же продолжает увеличивать богатство и разнообразие, играя в интересные игры. Когда она неспособна даже на это, то она начинает навязчиво создавать проблемы, что по крайней мере дает ей какую-то игру и созидание.
Изобретая проблемы или игры, человек начинает создавать сознательно, и может избавиться от застрявшего навязчивое созидания, закрепляющего проблему.
В каждом из следующих трех процессов есть по две команды, выполняемых попеременно.
15.2.1
а) В чем проблема?
б) Придумай сравнимую по масштабу проблему
15.2.2
а) В чем проблема?
б) Придумай что-то хуже этой проблемы
15.2.3
а) В чем проблема?
б) Придумай игру, которая была бы интереснее, чем эта проблема
15.3 Еще о способности встречать лицом к лицу
а) Какой проблеме ты мог бы посмотреть в лицо?
б) Какой проблеме мог бы посмотреть в лицо кто-то другой?
в) Какой проблеме могли бы посмотреть в лицо другие?
15.4 Решения
Если у кого-то есть подобная проблема (две противоречащие вещи), и он "решает" ее, не встречая лицом к лицу, и не проясняя источник конфликта, то на самом деле решение не устраняет первоначальную проблему, а просто прячет ее. В нашем примере, когда нужна еще одна комната (например, спальня для детей) и не хватает на это денег, человек может "решить" эту проблему, заняв денег или даже подав на развод.
Это в свою очередь становится новой фиксированной идеей, так как решение нужно будет закрепить, чтобы избегать первоначальной проблемы. Зафиксированное решение может стать в свою очередь новой проблемой. Это самоподдерживающийся механизм, который ведет к еще большим проблемам.
Давайте сделаем несколько процессов по этой теме.
15.4.1
а) В чем проблема?
б) Какие решения у тебя были для этой проблемы?
15.4.2
а) Какая проблема с тобой была у кого-то другого?
б) Какие решения у него были для этой проблемы?
15.4.3
а) Какая проблема с другими была у кого-то другого?
б) Какие решения у него были для этой проблемы?
15.5 Незавершенное общение
Самые первые проблемы возникли из-за фиксированных идей, которые твердо опирались на кнопку протеста, тему предыдущей главы. Но сам протест возникает из-за барьеров общения. Так что мы можем прорабатывать проблемы, занимаясь остановленным общением.
15.5.1
а) В чем проблема?
б) Какое общение по поводу этой проблемы ты оставил незавершенным?
15.5.2
а) Какая проблема с тобой была у кого-то другого?
б) Какое общение по поводу этой проблемы он оставил незавершенным?
15.5.3
а) Какая проблема с другими была у кого-то другого?
б) Какое общение по поводу этой проблемы он оставил незавершенным?
15.6 Ответственность
Личность сама создает свои собственные проблемы
Сначала проведите:
15.6.1
а) В чем проблема?
б) За какую часть этой проблемы ты мог бы быть ответственным?
А затем проведите:
15.6.2
а) В чем проблема?
б) Для какой части этой проблемы ты мог бы признать, что ты ее вызываешь?
15.7 Двойственность
Раз мы имеем дело с проблемами, где есть две противоречащих стороны, то давайте поупражняемся в отметке двух вещей одновременно.
Осматривайте комнату и отмечайте каждый раз два предмета, делайте это до тех пор, пока вы не сможете с удобством одновременно удерживать в уме две вещи.
15.8 Проработка обеих сторон
Теперь давайте взглянем на двухстороннюю природу проблем. И давайте прорабатывать проблемы, двигаясь в обратном направлении по цепи, так как личность создает одни и те же проблемы снова и снова.
Это можно выполнять много раз, каждый раз беря предыдущую проблему из цепочки, или более раннюю похожую проблему, до тех пор, пока вся цепочка не прояснится. Продолжайте выполнять до тех пор, пока не почувствуете свободу от веса прошлых проблем.
Сначала отметьте или вспомните проблему. Затем делайте следующие шаги снова и снова до тех пор, когда либо проблема прояснится, либо покажется, что она становится более твердой, либо она перестанет изменяться (не приходит никакого нового материала). Если такое происходит (проблема становится более твердой или не проясняется), то обнаружьте более раннюю похожую проблему, и выполняйте эти шаги с ней. Продолжайте искать более ранние похожие проблемы до тех пор, пока все это не рассыплется, и вы почувствуете большое облегчение.
Команды:
а)   Сформулируй или переформулируй проблему
б)   Отметь что-то насчет одной стороны проблемы
в)   Отметь что-то насчет другой стороны проблемы

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #33 -: Декември 18, 2011, 02:08:24 pm »
Ама стига с тия проблеми де, какво си се втренчила в тях интересно?

Е как защо – нали си говорим за техники за освобождаване и решаване на проблеми:) - темата е такава:)

По тоя повод астрологията казва, че и с най-висша проява да са планетите в хороскопа, проблемите  не изчезват- само са различни:) /може да е, защото са двигател на прогреса:) /

И колкото повече техники знаем, толкова по-добре:)

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #34 -: Декември 18, 2011, 03:27:46 pm »
аз немам проблеми
ако щеш ми вервай, ако не щеш - недей

Техниката не е за решаване на проблеми, поне в заглавието и никъде не видех нещо подобно на думата проблем. Ти си прилепнала за тия проблеми, дадох ти техники - ако не искаш да имаш проблеми, пробвай техниките.



*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #35 -: Декември 18, 2011, 03:31:06 pm »
аз немам проблеми
ако щеш ми вервай, ако не щеш - недей

Техниката не е за решаване на проблеми, поне в заглавието и никъде не видех нещо подобно на думата проблем. Ти си прилепнала за тия проблеми, дадох ти техники - ако не искаш да имаш проблеми, пробвай техниките.

може да е, щото четеш само заглавието ;D

*

abroad

  • ***
  • 2187
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #36 -: Декември 18, 2011, 06:16:24 pm »
аз немам проблеми

имаш предизвикателства, нъл тъй ;D

обаче, ако нямаше проблеми нямаше така пламенно да се защитаваш и убеждаваш, това по принцип
но и по принцип си обичаш спора (и аз така) - за спорта и идеята (по-скоро ти ;D) и за собствено убеждение и изяснение (по-скоро аз ;D)

но, когато в ролята на провокатор е АН, дето рядко си ги говори ей така, нещо почва да човърка и създава естествена среда на отпор ;D

*

Silence

  • **
  • 956
  • небесни прашинки
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #37 -: Декември 18, 2011, 10:47:07 pm »
Няма групи, всичко е илюзия, всичко си ти, разделен на твое вътрешно аз, което си мислиш в момента, че си ти, и твое външно аз, което са всички останали и целият свят извън това, което сега си мислиш, че си!

Близо си до подпряното наклонено на стената в онази стая , където се развъртя. Явно ненужно,... заради вживяванията. :) А да се отървем от тях в даден момент намирам за крачката към следващото стъпало - по-малко остарели куфари за по-леко изкачване. На мен поне почна да ми писва от тях.

А колкото до ТЕС - изпробвах, изглежда проработи. Дали може да неутрализира и нещо от сорта на:
"Макар че се влюбвам, аз напълно и безрезервно приемам себе си...:-\  :P
« Последна редакция: Декември 19, 2011, 01:42:14 am от Kelvin »

*

AH

  • ***
  • 2201
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #38 -: Декември 19, 2011, 04:25:18 am »
имаш предизвикателства, нъл тъй ;D


То в предизвикателствата и ученията на Кайли няма лошо, но пък като са насочени към висши светове, все стъпват на емоционално-психологическа плоскост:)

А има едни Тибетски монаси, едни астролози, че даже и Дънов, като български  духовен учител, пък и някои техники, като тая ТЕС, които слизат до физиологическа плоскост.

А там, казват, че можело да се управлява времето, да се забави или дори да се върне, а това си е висша магия, при това без висши светове:)

*

kaily

  • ****
  • 5145
    • http://www.kaily.dir.bg
Re: Техника за емоционална свобода (ТЕС)
« Отговор #39 -: Декември 19, 2011, 11:42:41 am »
аз немам проблеми

имаш предизвикателства, нъл тъй ;D

обаче, ако нямаше проблеми нямаше така пламенно да се защитаваш и убеждаваш, това по принцип
но и по принцип си обичаш спора (и аз така) - за спорта и идеята (по-скоро ти ;D) и за собствено убеждение и изяснение (по-скоро аз ;D)

но, когато в ролята на провокатор е АН, дето рядко си ги говори ей така, нещо почва да човърка и създава естествена среда на отпор ;D

не защитавам нищо, пиля си ноктите и си говоря глупости, съжалявам, че го възприемаш като яростна защита.
Казвам, че нямам проблеми, поне на тоя етап, не ми вярвайте, това мен не ме бърка.
Дадох техники бол, правила съм ги, изчиствала съм се, не съм философствала из форумите. Ако ви харесва да имате проблеми - дръжте си ги. Не разбирам къв ви е проблемът.  ;D