Лили, за твое успокоение ще кажа, че и ние имахме този велик проблем с отчитането на водата.

Месеци наред никой не засичаше водата ни. Бях се замислила да подам някаква жалба, за да може да подновим плащането на вода. Явно от ВиК са усетили лошата ми енергия, защото ден преди да предприема дейностите с жалбата, появи се все пак техен представител. След засичането се оказа, че имаме само 1 кубик вода. В предходни месеци сметките за вода бяха поносими като цяло, но колко ли са надписвали, че за половин година незасичане да сме почти на нула с изразходваната вода.
Преди миг с облекчение платих през интернет тази вода и се надявам да няма повече такива недоразумения, защото ме подлудява идеята да ми се трупат сметки, защото някой не си спазва задълженията.
Обещаха да са редовни в засичането. Но моята лоша енергия ще тегне над тях като облак.
Не обичам липсата на лоялност.
Точно това ме подлудява, да искаш да си редовен, а да не можеш.
Плащането през интернет е благословия, не се налага да си тровиш нервите пред гишета и недружелюбни и изнервени лелки.