Ситуацията силно напомня, на пътнически самолет (Уран), обещаващ щедро лек и приятен полет от авиокомпанията (собственост на ТИМ например), с шеф на стюардите Мая Манолова и командир на полета Пламен Орешарски. Ние сме пасажерите. Поради неуредици на летището и забавяне от страна на лайн меинтенанса полета стартира с голямо забавяне от летище София. Докато се засилва по пистата, единият от двигателите му отказва (Бюджетите). Командира взима решение да продължи да се засилва (има Сатурн в Козирог). Не вярва в способностите на вторият си пилот, защото е сигурен че е парашутист (коал партньори от лявото). В салона започват бружения (т.нар. рекет) пасажерите са си платили за полета, но разбират че в цената му има сериозни пропуски по отношение на поддръжката и техническото състояние на агрегатите. По силните личности от тях, в тази кризисна ситуация, апелират да се напише ''харта'', та да остане следа и превенция от рецидив на тази случка. Командира докладва на Ръководител полети (ЕС) за бедствие на борда, веднага им се осигурява аварийно трасе и резервно летище до което ЕВЕНТУАЛНО, надявайки се да долетят. Вторият двигател (парламента) бидейки претоварен ('малцинство') показва ясни тенденции че започва да прегрява.
Борден инженер - "Властелина на кворума" - заобиколил е задължитлният предполетен авио лекарски преглед

. Шефа на летището - господин Плевнелиев - следи внимателно ситуацията.
Не след дълго основната хидравлична система (тя се дублира по принцип) също изключва (ДАНС), командира прави обръщение към пасажерите, че въпреки дискомфорта, които обективно чувстват, има шансове да се кацне аварийно (има опция и за доста твърдо съприкосновение). Собствениците (Плутон) и мениджърите на фирмата (държавата) правят спешно заседание.. Чуват се мнения да не се каца на аварийното летище (нови избори) и още че е недопустимо да се строши техниката (да пуснат кокала) - не ми е известно самолета руско или американско производство е. Консолидират се около тезата, че е време да се сменят шефовете на отделните звена (Костофци, Догановци и сие). Пожарникарите (ГЕРБ) на резервното летище са имали тежка нощ и махмурлук, нямат провизии и стачкуват ефективно. Линейките не са останали много, а и не са от най ефективните (бизнеса). Пламен разсъждава върху решението си дали не е сбъркал, че се захванал с тази периферна мутренска авиокомпания, за да трупа летателни часове, отколкото да се бе цанил за други престижни, дори и с по-скромно портфолио. Задължително ще трябва да изхвърли горивото от крилата (инфлацията), докато долита за кацането, защото иначе те не биха понесли тежестта от динамичното усилие при контакта със земята. В пътническия салон е все по-шумно, издигат се лозунги, Мая учтиво предлага освежителни напитки. Медиите свенливо и безпристрастно следят развръзката.
Мениджмънта трескаво доукомплектова документацията, а бордния състав и пасажерите са наясно, че няма връщане назад и че повече така не може. :mellow: